shoppa är livet.

igår var jag i jkpg med kajsa och hennes syskon, det var najs ;> haha. jag köpte ett par jeans, en tröja, ett skärp, en kjol, smycken, hårgrejer, solglasögon osvosv! shoppa är underbart :D:D mohaha!

sen åkte jag till emil, hihi. det var efterlängtat :* han är bäst!!

imorgon är det festivalen :D:D:D woho!

'viskar i ditt öra..
(jag har inga trosor på)
just de som du vill höra'


nya tröjan ifrån carlings.
frågan är ifall den är värd 500 kr (?)






och mina nya jeans ;>


//hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: bella

snygga jeans. vart köpte du dom ?

2008-07-31 @ 20:23:01
Postat av: Hmm...

Du verkar ha shopping som tröst när det blir jobbigt, så var det för mig ett tag med. Men ett tips, ta tag i de som är jobbigt ist, shoppingen kommer aldrig göra dig riktigt lycklig, endast för stunden.

Ta hand om dig.

2008-08-01 @ 10:23:16
Postat av: Amanda W

synd att du inte var på frida så vi hade fått sjunga våran älskingslåt!



säg vill du, vill du, vill du, vill du följa med mig hem? :)

ses ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback