otur,.

otur är numera mitt förnamn, tack.

dagen började rätt okej igår, tina och jag tog en morgonpromenad med doris, efter det åkte jag och gymmade. vilket dock gick lite sämre, slog i huvudet i bänkpressen. sen efter många om och men följde jag med tina ut till hästarna för att vi skulle rida.
jag kan ju inte påstå att jag var så taggad, men väl uppe på villimey så kändes det bra. sen så skulle vi galoppera nermot vägen. det tog typ 10 sekunder sen låg jag på marken. villimey tvärvände och jag flög åt sidan. landade mitt på ryggen, tappade andan och allt blev svart en kort sekund. denna hårda jävla smäll har nu resulterat i en haltande anna som knappt varken kan gå eller röra sig normalt. och ska jag vara ärlig så har jag aldrig någonsin haft såhär ont förut, aldrig.
får hoppas att det inte var allt för farligt för ryggen, detta var ju faktiskt det sista jag behövde just nu. men otur som sagt?

och i brist på annat just nu, så kollade jag och rensade lite i min garderob. jag upptäckte att jag har ungefär 7 par skor som jag aldrig har använt, aldrig någonsin. och massa klädesplagg med prislapparna på. så ja, jag måste nog sluta tröstshoppa.. :< har även ungefär 15 par jeans som ligger där inne och samlar damm.

sen har jag även insett att jag saknar alltför många människor. jag trodde att man skulle hinna träffa alla på sommarlovet, men ack vad fel jag hade. jag saknar hela min klass, men de får jag snart träffa varje dag igen. och då är lyckan fulländad! jag saknar även alla ifrån hofgård och allt annat roligt folk, men de får man väl träffa när festivalen är. vilket jag längtar röven av mig till! :D

allting är så jävla överskattat, så.. //hejdohejdo!


Kommentarer
Postat av: Amanda W

hoppas ryggen blir bättre. :)



och du, vi ses på festivalen:P

Postat av: E

Hoppas ryggen blir bättre snart anna,! :)

2008-07-10 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback