ÖLAND!

Yeeeees, om typ två timmar drar jag till Öland med mormor och morfar. När jag kommer hem vet jag inte. Hoppas att det fina vädret håller i sig nu. Håller på att packa och så nu, ingen plattång och inget smink. Är det semester så är det ;) Haha.
  Var hos tandläkaren idag, och det såg bra ut. Nu är det inte länge kvar tills jag får ta bort fanskapet. Orkar inte skriva mer nu.. Ha de bra ;)

Vi kan prata i timmar om sånt vi tror vi saknar,
och om hur staden och vardagslivet till slut stal all vår ungdom och all vår kärlek.
Men vi var inte menade att slåss vi var menade att älska,
och jag hatar mig själv när jag hör mig gnälla på dig för nån skitsak.
Men inget av det här betyder nått.
Det är bara ord som gått vilse i allt det svarta och kommit i mellan oss.
Tvåsamhet är ondskan och singelliv det dödar.
Vi bygger murar runt våra hjärtan för att hålla det tryggt,
men jag vill inte vara trygg.
Jag vill ju brinna och sånt och minnas hur vacker du är och varför jag en gång föll så hårt och handlöst för dig.
Men inget av det här betyder nått.
Det är bara ord som gått vilse i allt det svarta och kommit i mellan oss.


//Hejdohejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback