träningsnarkoman (?)

Jag måste börja med att säga att jag är ganska stolt över mig själv. Denna veckan har jag tränat sex dagar utav sju möjliga. Och såhär ska det fortsätta, annars blir nog ryggen aldrig bra.
  Praktik hela veckan med, och det har varit kul. Har fått börja göra lite mer saker nu och jag lär mig väldigt mycket faktiskt. Elin klippte mig i torsdags med, så nu är jag korthårig typ. Men det är rätt skönt ändå. Bara en vecka kvar nu, och jag ska färga håret på en och sen är det färgkurs och lite. Så det blir nog bra!


Jag saknar dig.. <3

















..jag är trött på allt!

// hejdohejdo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till det är du värd.alla ställer upp för dig

2008-01-28 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback