sista dagen.

Ja, vad ska jag börja? Känner att det har blivit korta och meningslösa inlägg på sistone, men det är precis så allt har varit - meningslöst! 
  Igår var det en riktigt dålig dag.. Var bara på apun: i en timme typ, sen klarade jag inte mer. Allt blev suddigt och svart och jag klarade inte stå upp. Så jag åkte hem och sov mellan 10-15 ^^ Frågan är bara vad som gjorde så att jag typ svimmade? Läskigt det där.
   Idag var en mycket bättre dag, hade färgkurs på apu:n. Färgade mitt med lite ljusa effekter och jag är nöjd :D Hihi. Imorgon är sista dagen. Ska bli väldigt tråkigt faktiskt.. Jag har haft roligare än vad jag trodde, och jag har lärt mig en hel del. Men skolan ska bli kul, jag saknar alla :( <3

Jag hoppas på en bra helg, men vi får se hur det blir.. Jag saknar Viktor så sjukt mycket alltså :'(  Måste verkligen träffa honom., annars dör jag..!







Förväntansfulla drömmar och en besviken verklighet.

// hejdohejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback