-ingen rubrik-

Idag som så många andra dagar, så vet jag inte vad jag ska ha för rubrik. Rubriken är till för att man ska se vad inlägget ska handla om, men jag vet inte riktigt vad jag har tänkt och vad jag vill skriva.
  Jag vill skriva av mig om precis allting, men jag vet inte om jag kan öppna mig. Kanske borde jag börja med en privat dagbok? Men det är jobbigt att skriva. Blir nog som det brukar, man gör det ett par dagar bara.

Det är lördag idag, och jag har bara suttit hemma. Jag känner ju verkligen att mitt liv är kul eller så. Känns som om jag inte alls har gjort  något på lovet, mest varit hemma. Men det är väl det lov är till för? Vila upp sig och bara ta det lugnt. Men det känns faktiskt åt helvete om jag ska vara ärlig. Jag har knappt träffat mina kompisar och knappt Vigge heller. Trodde detta jullovet skulle bli kanon, men jag vet inte riktigt..

Jag har iaf tränat idag, både på gymmet och hemma. Det gjorde ont, riktigt jävla ont. Men jag måste för att det ska bli bra. Ryggen är anledningen till att jag bara är hemma ikväll. Jag vet inte om jag ska sitta, ligga eller stå. För det bara värker, och det känns ju bra.
  Liksom bara, Hej jag heter Anna, jag är snart 17 år och har ont i ryggen. Jippi typ. Förlåt ifall jag gnäller, men ni behöver inte läsa. Jag måste få ut mina känslor, för det tar kål på mig annars. Jag säger aldrig att jag har ont, jag känner mig bara jobbig. Men det är jobbigt att ha ont och jag orkar inte hålla allt för mig själv!

DET BLIR FÖR MYCKET OCH JAG KLARAR DET INTE ENSAM! GE MIG EN AXEL ATT LUTA PÅ, EN HAND ATT HÅLLA I OCH EN PERSON SOM ALLTID FINNS DÄR, TACK!!

Skolan börjar på tisdag och jag längtar faktiskt, jag saknar alla. Känns hemskt att säga att man vill tillbaka till skolan, men det gör mig dag helt enkelt!

Och jag vill träffa min pojkvän!! Kom hit, jag saknar dig som faaaan.. <3

Hejdohejdo.

Kommentarer
Postat av: sofie hjalmarsson :)

Du klarar det här Anna!

2008-01-06 @ 00:01:10
Postat av: Tina

Och du har ätit upp mina chips :( buhu

Postat av: Julia :)

äääsch, du gnäller inte! ryggont är ju bland det värsta som finns!! du kommer klara det!

2008-01-06 @ 13:27:27
URL: http://eleonorah.blogg.se
Postat av: Marianne (bibblis)

Hej,lilla vännen,hur är det med dig?Va kul att du trivs så bra i skolan,en ny Anna på bilden.
Och ny pojkvän,Victor som är så gullig,ni passar bra ihop.
Hoppas ryggen blir bättre,inte kul att ha ont jämt.

Ha en bra vecka
Många kramar
Marianne
Ps hälsa dom jag känner

2008-01-09 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback