uttråkad.se

jag langar en tråkig lista pga att jag inte har något att göra på jobbet.
natten inatt var den värsta på länge, kunde verkligen inte sova. låg och vred och vände på mig.
smärta, tankar osvosv..


1. Vem är du? Jag är jag typ, haha. Anna Birgitta Jonsson Storck
2. Attityd: Pratglad
3. Ålder: 17
4. E-post: *****_**@hotmail.com
5. Stjärntecken: Fisk
6. Jag kommer från: Pappas pung
7. Jag bor: I ett rött hus
8. Mentalitet: Menta, vad? :O
9. Civilstatus: Gift med Kajsa
10. Hemsida: Denna maybe? Om det räknas
11. Mac eller PC?: PC, mac suger getröv!!
12. Bästa dataspel?: Spelar inte data
13. Internet Explorer eller nått annat?: Nej
14. Din bästa egenskap: Känns ego. Men jag är oftast glad.
15. Din sämsta egenskap: Överkänslig.
16. Husdjur: Göte, Doris och Tina
17. Familj: Jag, mamma, pappa och Tina
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Händerna kanske. De har man ju till mycket
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Känns ego igen. Rumpan kanske? Nej, jag vet inte.
20. Jag sover: För lite
21. Djur jag är lik: Hm, inte en jävla aning.
22. Tror du på något? Big Bang, haha
23. Frisyr: Asymetrisk page
24. Hårfärg: Brunett
25. Ögonfärg: Gröna
26. Längd: 1.67,5 haha
27. Vikt: En flicka avslöjar aldrig sin vikt
28. Skostorlek: 39-40
29. Gillar: FEST!
30. Ogillar: Att ha ont
31. Favoritmat: Kyckling
32. Favoritglass: Twister eller Calippo
33. Favoritdessert: Kladdkaka eller tårta
34. Favoritpizza: Kebab pizza från Napoli, eller Halil-special från Milano
35. Favoritdryck: Fanta och nyponsoppa
36. Gillar du godis?:Om jag gör!
37. Isåfall vilken sort?: Kexchoklad is the shiiet
38. Min favoritdrink: Min egna jucieblandning
39. Min favoritfilm: The Nootebook, A walk to remember, Never back down, osvosv.
40. Min favoritdag: Hela helgen
41. Min favoritklädesplagg: Naket!
42. Min favorittidning: SOLO och FRIDA
43. Min favoritmusik: Allt möjligt
44. Min favoritlukt: Sommr
45. Min favoritblomma: Vad heter den, hm. Orkidé
46. Öl eller vin? ÖÖÖL!
47. Liknar du en kändis: Nej, inte vad jag vet.
48. Senast köpta skiva: Oj, väligt längesen.
49. Senast film på bio: Kommer inte ihåg..
50. Bästa låten i världen: Klassiska festlåten. Ulf Lundell- Jag vill ha dig
51. Senast lästa bok: Läser inte böcker.
52. Favoritförfattare: Christna Waldén
53. Skriver du dagbok: Har gjort
54. Bästa årstiden: Sommar lätt
55. Älsklingsfärg: Jag älskar alla typ, men mest rött.
56. Skulle aldrig ta på dig: Blå-kläder (asså sånna där som typ mekaniker ha )
57. Vad ville du bli när du var liten?: Frisör redan då, och känd med.
58. Blev du det: Håller på att bli frisör
59. Brinner för: Mina nära <3
60. Sportbil eller familjebil?: Sportbil
61. Katt eller hund?: Både och
62. Har du nån nojja?: Mycket..
63. Fobier?: Fötter :S
64. Deppig eller glad?: Brukar vara glad, men nu deppig
65. Politiskt insatt?: Nej, hah
66. Värdesätter du ärlighet?: 'det man inte vet har man inte ont av'
67. Brukar du dra "vita lögner"?: Har la hänt
68. Är det ok med vita lögner?: Beror på
69. Känner du en mytoman?: Hur ska jag kunna veta det?
70. Har du pojkvän/flickvän?: Ja, flickvän. Kajsa. (skämtosido)
72. Hur tidigt stiger du upp?: 05.50, och är pigg som satan
73. Är det bra eller dåligt?: Jag är morgonpigg, så de gör inget
74. Vem/vilka vet mest om dig?: It's between me and the big guy
75. Gillar du att slåss eller?: Skulle la vara skoj att knocka någon.
76. Vad har du på dig just nu?: Tights, linne, vit tunika och ett blått midjebälte.
77. Vad ska du göra ikväll?: Sova...
78. När var du senast riktigt full?: Helgen... haha (a)
79. Är du seriös?: Alltid 8-)
80. Hur många handväskor äger du?: Några,
81. Hur många bilar har du/ din familj?: 3
82. Hur många biologiska syskon har du?: 1
83. Isåfall, vad heter de?: Tina
84. Hur många timmar sover du per natt?: Ofta man räknar?
85. Vem är snyggast i världen?: Johnny Depp
86. Vad är du allergisk mot?: Får ont i magen av jordgubbar :(
87. Ska du duscha idag?: Senare, ja.
88. Vad är det för veckodag?: Onsdag
89. Vad är det för datum idag?: Bra fråga, 6 augusti.
90. Vad gör du nästa år?: Kör bil, går på krogen, lever livet ;>
91. Är du likgiltig?: Tror jag väl
92. Hårdrock eller synth?: Hårdrock kanske
93. Är du uppväxt i stan eller på landet?: Vet inte om man kan kalla Vrigstad för en stad
94. Har du utländska föräldrar?: Totalt svenska
95. Gillar du att laga mat?: Ja, love it!
96. Märkeskläder eller secondhand?: Bryr mig inte om märket längre.
97. Hur många par skor har du?: Haha, övr 30 par kanske
98. Är du sexuellt frustrerad?: 8-) hahahaha
99. Vem är snällast just nu?: Doris, som sover hos mig så jag slipper vara ensam
100. Var har du ont?: Ryggen, halsen, huvudet, bäckenet osv.
101. Använder du hårspray: Alltid
102. Kan du stå på händer?: Jag vill ju inte dö.
103. Favoritsåpa: Desprate housewifes, Ugly Betty, Grey´s Anathomy. You name it ;)
104. Är du vidskeplig?: Va, vadå?
105. Favoritserie: De som ja skrev på såpa. Är de ngn skillnad?
106. Gillar du seriehjältar?: I'm Bond, James Bond.
107. Hur många Nina känner du?: Ingen tror jag
108. Vad tycker du om idrott?: Träna är livet
109. Gillar du att fotografera?: Jag och min emokamera <3
110. Gillade du Moulin Rouge?: Oja
111. Salt eller socker?: Socker
112. Kollar du på sport?: Aldrig! varför skulle jag?
113. Om ja; vad? -
114. Tränar du?: Ja
115. Om ja; vad: Gymmar, springer, går, rider ibland
116. Om inte;
117. Gillar du ketchup?: Ja, ibland
118. Sushi eller hamburgare?: Aldrig ätit sushi, så hamburgare
119. Små eller stora bokstäver?: s
120. Blyga eller framåt killar/tjejer?: Framåt
121. Är du bra på att måla?: Har varit bättre tror jag
122. Vad tycker du om skolan?: B Ä S T !!!
123. Har/Hade du IG i något ämne?: Aldrig haft
124. Är du blyg?: Blyg? Skulle inte tro de :P
125. Favorilaget?: Fattar nada.
126. Gillar du konst?: Nej
127. Favoritmålning?: Skriet får jag la säga
128. Vilket museum var du på senast?: Något i Gbg med konfan förre året
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Hm, go back-packing :P haha
130. Har du åkt luftballong nångång?: Nej
131. Om inte; ...
132. Har du utövat nån extremesport?: Rida när Tina styr är farligt.
133. Har du någon tatuering alt. piercing?: Piercingar och tatueringar.
134. Vem är den hurtigaste personen du känner?: Inte Andreas iaf ;>
135. Använder du smycken?: Ja, oftast
136. Ska du se Spindelmannen 3 på bio?: Har den redan hemma
137. Sommar eller vinter?: Sommar
138. Är du glad nu?: Nej, det vill jag inte påstå
139. Var du glad igår?: Inte direkt
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand?: En bananplockare
142. Kaffe eller the? Eww.
143. När grät du senast?: Helgen..
144. Sexigaste kroppsdel: Jag är röv-kåt
145. Om jag vore en färg: Röd
146. Jag har kysst: Som om man räkar
147. Sexuell läggning: Been there, done that. (skämtosido, igen)
148. Jag har (alt.) pojkvän, flickvän: Pojkvän
149. Barn,älskar barn, älskar göra barn: Fattar inte, men är det vad jag tror så; JA
150. Bästa plats på jorden: Min säng lätt
151. Pluggar och vill bli: Rik
152. Jobbar och önskar jag kunde: Vara starkare
153. Person jag alltid kommer att vara lite kär i: jadu...?
154. Vem krossade mitt hjärta: haha, you know
155. Politiker jag älskar: Ingen fan
156. Barnprogram jag hatar: Svampbob fyrkant
157. På min fritid: Träna och umgås med folk ;>
158. Men vill: Hinna mer
159. Om sex månader: Fyller jag typ 18
160. Jag samlar på: Skor?
161. Min värsta ovana: Kan inte vara still
162. Min bästa ovana: Slutade bita på naglarna
163. Kändis jag skulle vilja vara: Någon snygg och rik
164. Kändis jag skulle vilja vara med: Haha (A)
165. Jag ångrar att jag: Inget. Man lär sig utav sina misstag
166. Jag blir glad av: HvFr07!
167. Jag blir förbannad av: Falska idioter.
168. Min bästa raggningsfras: Behöver inga, men annars; Tjena smulan! Står du här och kexar ;)
169. Drömjobb: Frisör i typ NY
170. Om jag fick 10 miljoner: Skulle jag nog svimma
171. Jag var _ gammal då jag förlorade oskulden: gick nog i 8:an
172. Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon: Finns det ngt man inte skulle göra för så mycket pengar :O
173. Största hemlighet: Som sagt, mellan mig och Den store där uppe.
174. När ingen ser mig: Näckar jag.
175. Nära-döden-upplevelse: När man åker med en viss person
176. Mitt livs bästa ögonblick: När jag öppnade kuvertat ifrån Brinell
177. Bok och låt jag önskar jag hade skrivit: Romeo och Julia. Jag vill ha dig av Ulf Lundell
178. Mitt bästa partyminne: Fullt ös medvetlös.
179. Bästa tekniska uppfinningen: Data, mobil, plattång osv.
180. Levande begravd eller levande kremerad: Men vilken sjuk fråga.
181. Jag kommer till himlen /helvetet: Snälla flickor kommer till himeln, vi andra kommer hur långt som helst ;)
182. Brott jag begått: Inget tror jag. kissat på allmän plats, om de räknas.
183. En sak jag stulit från en kompis: Inget
184. Jag har knarkat: ALDRIG!
185. Om Ja;Vad:-
186. Är du trött på frågor nu?: Lite, men gör ändå inget annat.


märkte du att fråga 71 fattades? : haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback