rökning.

folk feströker, röker när de är nervöa, när de är ledsna, de röker ibland istället för att äta, de rökar med sina kompisar, folk röker i princip dygnet runt. men varför? jo, man blir beroende. en ful ovana är vad det är.

tro det eller ej, men jag, anna jonsson storck, rökte min första och sista (?) cigg i fredags. min kära vän andreas fick mig till att testa eftersom jag aldrig gjort det förut. och nej, det var inte gott. jag hostade som en liten gris. men nu har jag iallafall testat. och någon gång måste ju vara den första..



'Ditt hjärta måste gå sönder och sömnlösa nätter och tårar väntar.
 Ditt hjärta måste gå sönder och att blunda och ducka hjälper inte nu.
Men efter regn kommer alltid sol och smärtan gör att du känner att du lever.
 För alla hjärtan måste gå sönder ibland '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback