lalala..

äntligen helg igen, och jag är hur död som helst typ. tar nog ett tag innan jag har vändt tillbaka dygnet, det är åt helvete att gå upp vid 05.30 :s men hade apu i torsdags och fick sova lite längre. apun gick jättebra, hade en klipp/färg kund och sen färgade jag mormor och klippte mamma :) jag kommer nog trivas där!  igår var det fredag, vilket kommer vara en jobbig dag i skolan. först har vi sovmorgon (jag kommer inte in senare) sen har vi hantverk, efter det är det lunch, sen kommer det jobbiga, samhälle i en timme, 5 minuters rast, engelska i en timme, 5 minuters rast, psykologi i en och en halv timme, och slutar vid 15.30.. woho, skitkul på en fredag.. kill me!
  var med robin, tommy, och babben igår :) vi  åkte till sävsjö för att äta pizza, det var mumma ;> mohaha. sen kollade vi på film och massa annat skoj!

och vad gör man när kärleken som utlovat inte övervinner allt?
jag känner mig ensam och osäker, inget går som jag vill, och jag vet inte ens vad jag vill..

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: Tina

Anna, du äter ju bara massa pizza jämt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback