jag vet verkligen inte..


ibland sägs det att när man har förlorat något så märker man hur mycket det egentligen betydde.


positiiva saker nu då
: våran nya svenskalärare verkar vara så mycket bättre än nanna (fast iofs är det inte så svårt) jag får träffa mina favorittjejer varje dag nu och skolan är igång så de känns skönt, får klippa en massa, jag har kommit igång med träningen på riktigt igen, jag har världens bästa kompisar, övningskörningen går sakta men säkert framåt, mamma har börjat jobba i stockaryd så åker numera tåg därifrån och slipper åka buss, jag har apu imorgon och får sova till klockan 08.00,  sex and the city börjar om 10 min :D

negativa saker nu
: jag har ont i typ hela kroppen (mest rygg, axlar, bäcken osv) jag måste gå upp klockan 05.30 varje dag, jag kommer alltid hem sent typ, jag sover inte tillräckligt och är därför skittrött, jag hatar mitt hår (det är för kort och för mörkt), har förmodligen fått någon slags ögoninflammation för mina ögon varar sig, jag saknar närheten, jag vet inte vad jag vill och jag är väldigt förvirrad..

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33

2008-08-20 @ 22:56:49
Postat av: Julia!

Du är ju jättefin i håret, struntprat!! Alltid fin i håret tycker jag :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback