äntligen!

sex and the city filmen. behöver jag säga något annat än lycka? jag bara  ä l s k a r  den serien/filmen!! längtar tills jag får boxen i julklapp! då ska jag nöta som bara den. 2,5 timme fylld utav spänning, sex, besvikelser, tårar, skratt, vänskap, kärlek. precis så som livet är, vad mer kan man begära utav en film? - inget.


'jag skulle kunna dansa utan alkohol och riktigt rolig på festen ändå,
och om jag hade någon som stod mig väldigt nära,
skulle jag skicka söta och oväntade sms;
visste du att du lyser upp varje rum du går in i?
jag skulle kunna...'

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: Amanda W

jag ska med önska mig dvdboxarna i julklapp. om jag kan hålla mig tills dess:P

Postat av: E

ja, sex and the city är verkligen helt sjukt bra :D

2008-08-25 @ 18:15:06
URL: http://springfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback