antingen eller.

ullared, ett ställe man antingen hatar eller älskar. men idag vet jag inte riktigt vad jag gjorde. helt sjukt fullt med galna kärringar som körde på en med kundvagnen, sjukt varmt och sjukt mycket jobbiga snorungar som skrek så man ville helt enkelt bara dra en korg i huvudet på dom. men men, jag hittade iallafall lite smått och gott. dock blev det ingen satc-box eller något guitar hero. men ska dit innan jul, så det får inhandlas då.

kiropraktorn har jag också hunnit med idag, han knäckte och hade sig. ont som satan i gatan gjorde det! ska dit snart igen..

imorgon ska jag jobba, tråkigt? -jaa. men behöver pengarna så.. sen blir det rix fm i växjö (?) :D

' jag lever för kicken precis som du'

// hejdohejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback