borta bra, men hemma bäst.

Ojoj, vad längesen det var jag skrev här. Men nu är jag iaf hemma igen :D Och så sant som det är sant, så är det skönt att åka bort men alltid skönare att komma hem.
  Jag hade det bra utomlands måste jag säga, vädret var bra till och från, ibland för bra. Men jag ska inte klaga. Sällskapet var trevligt, men även de blev lite sega ibland ^^ Kan ju inte begära för mycket av de äldre ;) Maten var väldigt god, och de tyckte vågen också. Men det var inte så farligt som jag trodde, hade bara gått upp 6 hg och de ska bort nu igen.
  Jag har mest solat, badat och haft det allmänt chill ;b Varit på nakenbad med, haha. Det var en upplevelse, snoppar av alla slags slag xD hahaha! Har även sovit i en soffa i 2 veckor pga att sängen var helt åt helvete, så nu är också min rygg helt åt helvete..

Men fan vad jag har saknat alla :( Det var så skönt att komma hem och träffa alla :D As skoj att komma tillbaka till skolan! Fredagen var mycket bra måste jag säga (: Stannade kvar i Nässjö hos myspojken (A) mihi. Igår mötte Ebba mig vid stationen så följde hon med mig hem. Vi var ute och gick och så, klippte mig, sen gjorde vi iordning oss inför kvällen. Det var party :D Riktigt najs att träffa alla igen <3 saknat er!!
  Och idag har vi gått med Andreas och Robin, och nu har Ebban åkt hem :( Ska kolla på tv och chilla, sen träna med sis.

// Hejdohejdo


Var tog du vägen?
Var tog jag vägen själv?
Vi lova ju att alltid älska
När vände vinden?
När föddes tomma ord?
När hade vi förlorat allting

Utan ett ord,
Utan en längtan

Tror jag att vi
Kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback