livet.

Veckorna går fort, väldigt fort tycker jag.
Speciellt helgerna, nu är det söndag. Igen.
För en gångs skull kan jag säga att jag trivs i skolan.
Klassen är helt jävla underbar <3 Och vi har så kul.
Men jag saknar mina gamla kompisar :(

Det var insparken i fredags, åkte till Jossan efter skolan.
Och vi hade himlans trevligt.
Sen gick vi ner till bussen och där var massa annat trevligt folk.
Kvällen började mycket bra tycker jag, lite dåligt med folk bara.
Men sen helt plötsligt var det typ inget folk kvar kändes det som.
Fast det förstår man ju.
Många kände ju Marcus, så de åkte dit.
Marcus Karlsson, vila i frid (F)
Världen är inte rättvis.
Man kan inte förstå att en sån här sak händer.
Jag kände inte dig, men jag känner folk som gjorde.
Och jag tänker på er <3

Igår kom Vigge hit :) <3
Hade saknat dig en himla massa..
Du är för jävla bra & jag tycker verkligen om dig <3
Hoppas att du förstår det.
Du vet att jag alltid finns här för dig.

Livet är kort, kortare än vad man antagligen tror.
Man tänker ' Nämen, det kan jag göra en annan dag '
Men tänk ifall man aldrig kommer dit.
Man vet aldrig vad som väntar en.
Det är så otroligt hemskt bara.
Man ska varje dag visa för sina nära & kära vad de betyder för en.
För en dag kan det helt enkelt vara försent.

// Anna Jonsson Storck


image49

Kommentarer
Postat av: Ewan !

fint skrivet Anna , R.I.P Marcus

2007-09-09 @ 14:40:01
Postat av: Victoria

Marcus... :'( R.I.P

2007-09-10 @ 18:39:46
Postat av: julia!

håller med dig till hundra, man ska leva livet ut :)
du skriver bra, och intressant!
och vila i frid, han marcus. ryser när jag tänker på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback