ingen rubrik idag.

Jag vet inte vad jag ska ha som rubrik, jag känner mig bara tom och mållös.

Var hemma ifrån skolan igår eftersom jag hade feber, när jag ska bli frisk? Dåliga jävla immunförsvar.
I onsdags klippte jag mig och blekte håret, jag blev riktigt nöjd. Snacka om att jag är korthårig nu.
I torsdags gjorde jag lila slingor, och ja de färgade av sig idag :S Inte bra alltså.

Izabella har bytt klass och skola. Jag har nog inte riktigt förstått det än, men jag saknar att ha dig i skolan, klassen och vid min sida. Du är så bra, gumman. Kommer verkligen sakna dig <3

Idag ska jag till Viktor, det ska bli mys <3 Vi har knappt sett varandra denna veckan känns det som. Men idag blir det massa gos :) Jag saknar dig!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback