skjut mig, tack.

Måndag morgon och klockan ringer vid 05.45. Man stänger av den och bara känner hur ont man har i ryggen och huvudet, stiger upp ur sängen och tänker på vad som händer under dagen. Redovisning och permanentprov står på schemat. Man vill bara dra täcket över huvudet och somna om. Kände redan då att det skulle bli en dålig dag.
  Och visst hade jag rätt. Allt, precis allt har gått fel idag. Hade redovisning på morgonen, vi har haft 10 veckor på oss. Men har vi använt den tiden? Nej! Är det mitt fel? Nej! Just det!! Dåligaste redovisningen som jag någonsin har gjort.
  Började klippa gradering och det gick åt helve.. Sen hade vi permanentprov på tid, jag rullade på 1 h & 20 minuter typ. Jag är rätt nöjd, men allt gick fel. Spolarna blev lösa, snea och fula.
  Sen när jag kom hem skulle jag baka till fredag. Världens mest misslyckade bakning typ, har aldrig gått så fel som det gjorde idag.
  Har massa plugg nu, 2 engelska prov denna veckan, svenska läxa och matteläxa. Men har jag gjort något? NEJ! Jag orkar inte... Det är helt enkelt inte min dag!!
  Så jag har bara en sak att säga; Skjut mig!!!!

Jaja, idag blev det ett klagoinlägg, men det behövs ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback