Nörden är tillbaka, typ.

Idag är jag hemma ifrån skolan. Igen kan vi väl säga. Ibland på morgonen mår jag bara så dåligt. Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk och näsan var helt täppt. Så jag sket i skolan idag, hade nog inte orkat.
  Vaknade vid tiotiden typ, kollade på film med syrran, åt lite och så. Sen har jag pluggat typ konstant sen klockan 14.00. Jag förstår inte att jag har orkat, men jag var tvungen. Och fy fan vad jag har ont i nacken, huvudet, axlarna och ryggen nu.
  Jag har rullat permanent, gjort en engelska läxa, en svenskauppsats, en bilduppgift, sen har jag övat till min permanentprov tills på fredag. Skrivit om typ 70 frågor och svar till hela meningar, så det ska bli lättare att öva. Tänkte att det skulle gå fort, men har suttit och handskrivit sex A4-sidor. Och ja, jag är helt slut.
  Men ska jag vara ärlig så kändes det bra att plugga igen på något sätt, man känner att man gör något för en gångs skull.
  Såhär såg nästan alla min dagar i 8:an och i princip alla dagar i 9:an ut. Hur orkade jag? Både fysiskt och phykiskt? Att jag stod ut.. Men om jag tänker efter nu så var det lätt värt det!
  Hoppas att jag ska kunna gå till skolan imorgon, missar så mycket annars. Får la bli massa ipren och sätta ett leende på läpparna! Problemet är bara att värktabletter inte hjälper.
  Men nu ska jag plugga i en timme till, sen blir det dubbelavsnitt utav Grey´s Anatomy :D Wiie ^^

Jag saknar min älskling!!!!!!!! <3

Hej då, fuckers.

Kommentarer
Postat av: ebba

värktabletter kanske inte hjälper men jag kan va din medicin :)

2007-11-14 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback