Vilse i skogen.

Igår så hade vi orientering i skolan. Jag sprang tillsammans med Crille, duktiga vi var :P Haha, vi klarade faktiskt 3 banor på en lektion. Men han ville ta en massa genvägar, så jag var tvungen att hoppa över en bred jävla bäck. Steg ner mer och blev smutsig, haha. Sen skulle jag springa själv genom skogen, nära att jag inte hittade ut. Men det gick :P Jobbigt efter sen iaf, hade så ont. Det hade jag hela dagen..
  Jävligt seg dag igår.. Hade möte med festkommitén först. Känns som om ingen bryr sig och att jag automatiskt får ta ansvaret. Hatar det! Men det blir nog bra tillslut.
  Idag har jag inte varit i skolan, för jag har varit hos kiropraktorn. Och då kändes det meningslöst att åka in igen. Han tyckte att jag skulle vila. Så det hade jag gjort, för mycket. Har sovit nästan hela dagen. Kommer inte kunna sova ikväll. Men det är det väl värt det kanske, eller inte. Jag har ont nu efter att han knäckt, men det är normalt sa han. Och det blir bättre efter några ggr. Har engelska prov tills imorgon och det känns inte bra asså. Har knappt tittat i böckerna. Dåligt av mig. Men det känns som om hälsan måste gå före ändå. För det har den inte gjort.
  Känner att jag klagar en aning nu, men jag mår faktiskt inte bra av detta. Jag har grymt ont. Tro mig inte om ni inte vill, men jag vet iaf och det är det som är huvudsaken.
  Nästa fredag så bär det av till Göteborg. Det ska bli så grymt kul :D Har man den bästa klassen så har man! Gbg, here we come 1-3 juni.
  Nu ska jag gå och äta, sen ska jag försöka ta tag i engelskan, blää..

// Anna Jonsson Storck

Jag saknar dig så mycket just nu älskling <3 Vill bara att du ska vara här och hålla om mig / Din föralltid.

image30
i´d just love my outift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback