studiedag^^

igår åkte jag hem tidigare ifrån skolan, för jag hade så ont i nacken x( så vilade en stund. sen på kvällen kom emma, hanna, ewe, basse, hampe, simon, andreas, tommy, robin, daniel, jakob och boobs hit ( tror att det var alla ) vi grillade och så :) hade himlas trevligt faktiskt! blev på bättre humör iaf.. och idag har vi studiedag. har varit en väldigt häktisk dag. först åkte vi ut till mormor och morfar för att fika, sen åkte vi till nässjö. fått räls där nere nu :S har så jävla ont x'( sen när jag kom hem så åkte vi till jönköping. har haft jävligt skoj iaf :) förlåt om jag var lite nere, men har såå ont. vi åt på soya, eller jag kunde knappt äta.. köpte ett par svarta pumps och en klänning. sko/klänning-mani som mamma säger ^^, imorgon är det skola igen.. blää.. orkar inte.. orkar inte något känns det som.. orka..  aja, ska se på ugly betty och desprate housewifes nu och hoppas att jag blir på bättre humör..

simon <3

// Anna Jonsson Storck


"Det kommer nog aldrig bli som förut."


image23
jag och ewe igår :) <3

Kommentarer
Postat av: tinis

BUS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback