skolan...

..kan faktiskt vara skoj! iaf när man har ulle, paula & sofia! mina älsklingar :) asså seriöst, har nog skrattat hela dagen. utan er skulle jag inte klara av en dag i skolan! ni är för jävla härliga! hihi ^^ dagen gick ovanligt fort idag tycker jag. har bytt så nu har jag bild på elevens val, skönt det. var hos tandläkaren idag innan skolan, satte dit gummiband. men ett har redan losstnat. känns som om jag alltid är hos tandläkaren, ska dit på tisdag också och få rälsen där nere. men imorgon blir det nog en seg dag, eftersom det är torsdag. har historia läxa, eller prov kan man säga för det är så himla mycket. sen har jag min muntliga redovisning i svenskan oxå om William Shakespeare. sen ska jag kanske vara med simon efter skolan :) hoppas det iaf <3 wiie.

// Anna Jonsson Storck

" If I say that I do, I do. "


image21
kexchoklad is the shiiiet ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback