ingen rubrik idag.

kommer inte på vad jag ska skriva för rubrik, känner att jag inte kan namnsätta denna helg.. i fredagas var det en bra dag i skolan iaf :) först hade vi prisutdelning sen volleybollen, fick tårta *mumma* sen så spelade jag för veronica, och nu har jag MVG i musik :D sen hade vi någon genomgång med en filmnisse som berättade olika saker hur vi kan göra med våran film. sen fick jag MVG på religionsarbetet :D värsta glad, wiiie! efter skolan gymmade jag, tog verkligen ut mig själv. höll på att svimma :S men det är skönt att träna, jag tänker inte på vart jag har ont osv. man tänker typ inte alls. sen var jag med emma och kajsa :) mina flickor <3 vi kollade på setp up, bra tycker jag! igår pluggade jag först, sen åkte vi på kias 50-årskalas. rätt segt i början, men sen kom alla igång. dansade och snapsade med min morfar :P hehe. och idag vet jag inte vad jag ska göra, får hoppas på de bästa, annars ska jag la plugga...

// Anna Jonsson Storck 
jag innan kalaset.

" Nothing is forever. image25"


 


emma och kajsa!

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback