2 år <3 + valborg!

..i söndags så kom simon hit :) wiie! varit tsm 2 år nu ju. shiit vad tiden går fort.. jag älskar dig simon, och det vet du!! sen på kvällen slog man en pling till emma, frågade om vi skulle ut och gå. men hon ville sola. så vi gjorde både och, hehe. igår var de valborg då! mycket lyckad kväll får jag säga ändå. bara att jag inte mådde bra. nej, jag var inte full. jag är sjuk :( men det var skoj ändå! först var vi på förfest hos andreas, sen drog vi ner till sjön. om ni vill kolla alla bilder kolla på --> http://storcken.bilddagboken.se/  idag mår jag as dåligt, fan. hatar att vara sjuk. jag hostar som en liten gris och snorar som satan. prata de kan jag knappt :S herregud asså. så idag ska jag städa mitt rum, plugga och se på tv ikväll :) hehe. skönt att man har varit ledig nu. men imorgon börjar skiten igen. men det är inte så länge kvar som tur väl är. har väl ungefär 2 prov kvar eller något, och massa läxförhör som är viktiga. alla nationella är slut iaf, jävligt skönt det. men ha de bra folket!

// Anna Jonsson Storck



 

" Sometimes I had have a eye-opener that have got me thinking. "

image20
jag då! jag bara ÄLSKAR min gröna klänning


Kommentarer
Postat av: becca

grattis på 2årsdagen :) härligt att det har hållt i sig så länge ju! jag saknar dig också! allt är bra! hur är det själv?

2007-05-02 @ 11:38:18
Postat av: Marianne

Hej lilla sötnos,hu har du det?Den gröna klänningen var snygg.2år med Simon,inte dåligt.Kommer och hälsar på nästa vecka,hoppas vi syns då´.
Kram "Bibblis"

2007-05-02 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback