solsken.

idag är det fint väder :) har de i princip varit hela veckan, men ändå. det är skönt! ballerina skor och klänning typ :P då känner man att sommaren är här. idag hade vi historia prov, jag hade ju övat och så. men frågorna var helt konstiga, fick typ hjärnsläpp :O men hoppas att hon inte sänker mitt betyg bara.. jävligt slapp dag idag iaf, så är det typ alltid på fredagar, men det är skönt. gick ner och mötte emma och boobs vid konsum, sen så gick vi till people och den nya skoaffären. träffade simon med ju :) 1 år & 11 månader igår ju! wiiie ^^, veckan har gått rätt fort. kemi prov på onsdag med :S får se hur de går. hm.. men i onsdags då, så slutade vi våran SO lektion vid 11.20, så skulle engelska börja vid 12.30.. men då fick vi reda på att vi hade håltimma. så då fick ulle & jag en "smart" idé. att vi skulle springa och ta 12.40 bussen.. vi sprang som idioter, men missade den. haha. men ulles snälla mormor kom sen :) hehe.

händer i helgen då? jadu, man vet aldrig ;) haha.

// Anna Jonsson Storck


" Some things are worth fighting for, but I don´t know if this is. "

image12
vovven och göte :) sötnosar!

roligast idag:
Boobs: Emma, det ligger en orm bakom dig.
Emma: AHHHHHHH! ( flyger iväg typ )
Jag: Men, den är ju död.
Haha, så var de bara en plast orm :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback