oooops :S

ja, imorgon har vi matte prov. och har anna övat? - nej. kan anna något? - eh, nej. men vi får väl hoppas att det går bra ändå. behöver ju bara få 8 poäng, kan ändå inte höja mig i matten :S men det är ju faktiskt pga läraren. idag fick vi våra kakor som vi ska sälja :P så vill någon köpa, säg till! igår var jag hos optikern och det var nog inget positivt med det hela. eller jo, fått nya linser som jag ska hämta imorgon. men min syn har försämrats ca. 3 ggr sen jag var där sist. så nu ser jag bara 20 utav 100 % rätt illa om man får säga så. nya glasögon nu med, tror jag? idag så kom simon hit :) saknat honom ju! han är mysigast <3<3<3 imorgon blir det partyparty. right girls? ;) wiiie! jaha, vad ska man göra nu? något bra på tv kanske? får la gå och kolla! så hasta la vista babys :P

// Anna Jonsson Storck


"Att vinna en vän tar flera år - men att mista en tar inte ens en minut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback