morgonpigg.

ja, det är vad jag är. kan fan inte sova på morgonen längre. vaknar typ vid 08.00 och är klarvaken. visst, det är skönt. men på helgerna vill man gärna sova lite extra. längesen jag skrev här nu :O men i onsdags hade vi iaf studiedag :D så himla gytt! var hos tandläkaren, hade hål i tanden. sen var jag hos doktorn, så nu ska jag få en remiss för att röngta nacken. fixade id-kort gjorde vi oxå. hann med en hel del den dagen. i torsdags så åkte jag till simon :) myyys.. i fredags hade vi nationella i engelska. det var fan svårt :O hörförståelsen var ju värst. fy faan.. men efter de så åkte jag hem, hade såå ont i nacken/huvudet. och igår så åkte jag, emma och helena till jkpg :) köpte ett par jeans, 2 t-shirtar och en klänning, hehe. vi åt på soya med, mumma asså :D och lilla emma tyckte att det var kul att vi blev stannade av polisen, men det var bara en vanlig kontroll. sen åkte jag hem, och vilade lite. efter det åkte vi ut till mormor&morfar och på hemvägen släppte dem av mig och vovven hos emma. så gick vi hit hem. kollade på the guardian. den var faktiskt bra. och idag har jag varit och jobbat med mamma på JOL en stund. nu har jag gjort klart mitt författarpoträtt om shakespeare och nu ska jag börja med etik-arbetet. det är mycket nu :S skola imorgon igen, bläää.. men efter skolan kommer nog simon hit :) wiiie!

// Anna Jonsson Storck


" Lova aldrig något som du inte kan hålla. "


image11
kändes som om det började bli vår ute, men ack vad fel man kan ha.
både haglade och snöade innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback