jävla nacke :(

igår så åkte jag ut till mormor & morfar. vi åt tacos, kollade på melodifestivalen och så. behövde verkligen åka ut dit för att ta de lugnt och inte stressa upp mig. men jag hade en trevlig lördag. men idag på morgonen vaknade jag vid 06.00 och kunde inte sova.. för jag hade så ont i nacken, kunde knappt röra mig. hade inte mina egna kuddar, så nu har jag as ont. vet inte om jag ska stå, sitta eller ligga ner. vad jag än gör så gör det ju så förbannat ont. sen har vi beep-test på tisdag med. det blir ju kul eller så :O men jag ska fan springa minst 10. kvittar hur trött jag blir, eller hur ont jag kommer ha. nu väntar jag på att one tree hill ska börja. asså det är ju såå spännande! men ska läsa igenom engelskan först.. så take care!

// Anna Jonsson Storck

" Hellre bryta samman, än ihop "


image8

jag tänker på dig hela tiden & jag älskar verkligen dig, simon <3 / din anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback