regn, regn, regn..

Jag hatar när det regnar, man blir så deprimerad. Och jag vill inte bli det, inte ännu mer. Allt känns bara så otroligt jobbigt. Vad fan, det är sommarlov. Det ska inte regna, det ska vara skinade sol och man ska må toppen! Lättare sagt än gjort..

Trodde inte att jag skulle ta det såhär hårt, i torsdags verkade det vara det enda rätta. Men inte efteråt.. Jag har tänkt på dig 24 timmar om dygnet ( iofs brukar jag det, men ändå ) Jag kommer verkligen sakna dig.. Alla minnen vi har tillsammans <3 Vi hade alltid så kul, du gjorde mig alltid så glad. Men de tiderna är förbi.. Vi kunde kanske inte gjort något åt det, vem vet? Men hade vi kanske kämpat så..

Igår jobbade jag då, det är för jävla segt nu.. Med tanke på omständigheterna. Efter jobbet så åkte jag, Emma, mamma & Helena till Nässjö. Helena skulle tatuera sig, och jag skulle pierca mig :D Emma fick en impuls och gjorde naveln.. Men alla var vi mycket nöjda :D Sen gick Emma och jag på stan lite. Hittade en fin skjorta :D Hehe. Men måste spara mina pengar nu.. Sen efter Nässjö så var jag med Emma. Tack för att du gjorde mig på bättre humör, mådde verkligen bättre <3 Vet inte vad jag skulle göra utan dig..

Idag är en sån där jobbig dag, allt känns bara skit. Jag orkar inte ha en sådan dag nu.. När jag är själv är det värst.. Folk säger att man kommer över det.. Och det är väl klart att man gör det, men frågan är hur lång tid det tar? Tänk er själva att ha en person vid er sida i över 2 år som ni verkligen älskar, sen finns inte personen där mer..

Aja, nu ska jag gå och göras något vettigt iaf. Ni får ha det så bra!

// Anna Jonsson Storck


" det finns inget som heter föralltid "


image39
piercingen ^^

Kommentarer
Postat av: becca

du kommer klara detta! jag lovar dig anna! jag vet att det är jävligt jobbigt i början, fyy.. men du är stark!! hoppas din sommar bli lite bättre nu när du är på öland! det är sklönt att komma iväg!

2007-07-02 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback