första doppet ^^

ännu en helg har gått. i fredags åkte jag hem tidigt ifrån skolan. orka vara kvar när vi ändå inte gör något. sen kom andreas och vigge hit. jag klippte vigge :P hehe, försökskanin! på kvällen var jag med emma och kajsa :) <3 mina små flickor! vi blev strömlösa.. jävla idiot säger jag bara som kör in i ett elskåp. sen kom nötterna. igår så var jag hos mormor och morfar en sväng, sen på kvällen var jag med kajsa :) var med några. hade det trevligt :) var på lite dåligt humör bara.. förlåt för det. och idag har jag inte gjort så mycket, varit hos mormor och morfar. var och gymmade innan med, men det är ju för jävla varmt så vi drog ner och badade. det var rätt skönt, bara att man blev i puttad. men iaf ^^  helt sjukt hur varmt det har blivit. vi svenskar är inte vana vid denna negervärmen, haha. imorgon är det avslutningsfest. börjar bli nervös.. dennis och jag är ju värdpar som sagt. men det ska nog gå bra :)

// Anna Jonsson Storck


" Ibland dyker det upp saker som skakar om hela ens värld "

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback