en av de bästa helgerna någonsin :D

längesen jag skrev här nu då. men till helgen.. i fredags så bärde det av till gbg :D åkte tog ifrån nässjö. alla var ju lagom pigga påvägs dit, haha.
  men sen när vi kom fram fick vi lägga alla våra saker i en gympa-hall för att sedan hämta dem kl.17.00. så då gick vi och käkade, sen efter det gick vi till liseberg :D asså det var så grymt kul! fan vad vi garvade.
  hela klassen gick typ tsm, och alla åkte typ allt :P jag åkte uppswinget, första och sista gången. satt itne fast riktigt, så trodde jag skulle åka av  *nära döden upplevelse*  simon och jag mådde illa av allt typ, men vi åkte ändå :P och på juke boxen, eller raggarbilarna som jag säger så började fia as garva åt mig :P för jag bara " men gud, går de inte fortare? " sen direkt efter så bara går det värsta fort och det snurrar som satan! jag blev as rädd och mådde illa, och fia bara skrattade :D hahaha!
  men vi åkte kanonen, balder, lisebergsbanan, gick spökhuset, åte gungorna och allt typ :P as skoj hade vi! men det var några jävla blattar som gick före i kön, de gick före alla. vi frågade vad fan de gjorde, men de bara sa: ey, vad ska ni göra åt saken va?  och då blev jag så jävla arg så jag skrek: såhär gör man inte i sverige iaf, men jag vettifan vad ni kommer ifrån! 
  sen på lördagen så gick vi först på stan :) inhandlade bla en silver klänning som jag ska ha på avslutningsfesten på måndag, när jag & dennis ska vara värdpar. och lite annat smått och gott :P massageolja ifrån kodomeriet :P sen på kvällen körde vi laserdome :D våran klass mot några andra! vi utklassade dem totalt! jag var värsta inne i spelet och taggad till max!
jag: elin, täck mig!
elin: vaa?
jag: ja, täck mig. ( hoppar fram mot motståndarna ) och skriker: die motherfuckers!!!!
  hade så grymt kul asså :D kom 10/39! svettiga och taggade gick vi till mc donkan för att käka. fick stå i kö en timme, efter de gick vi tbx till skolan. förresten, vi bodde högst upp. var tvungen att gå i typ 7 trappor :s lagom jobbigt!
  vi var uppe rätt sent den natten. vi satt och snackade en massa. sen läste jag sexnoveller inför hela klassen :P haha.
  på söndagen var alla rätt trötta. vi packade och så. sen åkte vi ner till stationen rätt tidigt, där vi ställde våra väskor för att sedan gå på stan. vi såg allan från svensson svensson. as coolt :P hehe. sen åkte vi hem, vi var trötta :P
  tack 9B för världens bästa helg :D ni är underbara och jag kommer sakna er <3<3<3

oj då, nu vart det mycket skrivet..
  igår var en jobbig dag i skolan. var inte på humör om man säger så, men det var inget. och allt är bra nu. så ah.. simon fyllde igår med ju :) grattis älsk <3 efter skolan var jag hos kiropraktorn och sen filmade vi klart våran film :P skönt det! och på kvällen var vi nere vi slättsjön och grillade :D mycket trevligt!
  idag har jag, emma, mamma, helena och wilma varit i jkpg. jag köpte ett par as söta skor, en vit klänning typ, en väst, 2 linnen, ljusgrejer, bord och stolar till min balkong ( balle som emma säger ) och lite sånt :P hehe.

// Anna Jonsson Storck




" att tänka på framtiden just nu känns bara jobbigt "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback