uppäten.

väldigt längesen jag skrev här nu känns det som, har varken haft tid eller ork.
men helgen som har gått har varit bra, inget att klaga över.
i fredags var det fest och snacka om att jag var fest-sugen :P
hade en väldigt trevlig kväll :) med mkt trevligt folk!
men jag ska bli nykterist ändå, skämmer bara ut mig...
och sen ska jag utrota alla mygg oxå, men frågan är bara hur.
fick nog över 15 myggbett på varje ben i fredags och typ 20 till,
och då överdriver jag verkligen inte..
kom gem vid 05.00 typ, då var jag rätt trött och sen sov jag till 12.00.
så länge har jag inte sovit på år typ :P

på lördagen begav jag mig till emma, köpte massa onyttigt att äta.
men det var mumma, sen kom kajsabajsa!
vi hade en trevlig kväll :)

igår så var jag med ullan :D har inte setts på evigheter typ,
och jag har verkligen saknat henne.
vi hade en hel del att prata om, mkt som har hänt.
du är en bra vän ulrika <3
på kvällen sen begav jag mig till andreas och co,
alltid lika kul att vara med dom ;)

och idag fick jag värsta rycket, ville att vi skulle säda ut vårat s.k "soprum".
så det gjorde mami och jag, men puh vad jobbigt det var.
vi slängde hur mycket som helst, men det var det värt.
nu har jag min egna "walk-in-closet " :D och jag är supernöjd!
äntligen får jag plats med alla skor, kläder, jeans och liknande.
emma kom hit en sväng innan med <3
men vi var så trötta, haha.

// Anna Jonsson Storck
image37
jag saknar er, 9b :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback