shopping ^^

Ännu en tråkig dag på detta tråkiga sommarlov. Ge mig sol nu för faen ^^ 
Festen i lördags var mycket lyckad tkr jag :) Trevligt folk som vanligt!
Söndagen var oxå trevlig, hehe :P Allmänt seg bara.
Igår så var jag Emma, mamma, Helena och Wilma i Jkpg.
Jag köpte en hel del. ( Shopoholic ) HAH!
Svarta stövlar, t-shirt, silver tights, en hood-tröja, en kjol/klänning, smink, underkläder och lite :)
Och jag var hel nöjd :D Hehe. Vi kom hem vid 21.00 typ, då var jag lagom trött.
Idag har jag typ inte gjort något, bakat lite och så.
Luggit i min säng och slöat, tänkt en himla massa.
Tycker inte om att göra det, men jag kan inte råför det.


De där sms:en skakade om hela min värld just nu, men varför nu?
Jag blev så chockad , kan inte ens beskriva det i ord..
Varför brydde du dig inte förut.. Allt är bara så himla jobbigt.
Men du vet att jag aldrig glömmer dig...
Och du kommer alltid att betyda mycket för mig, glöm inte det.



Jaja, festivalen till helgen :D
Jag är taggad till max och det ska bli så himla kul!
Inget ska få förstöra denna helgen för mig, men det skulle ju inte direkt förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback