Hjärnskakning

Japp, det fick jag igår. Inte allför kul. På idrotten då så spelade vi fotboll. Så hade jag ju oturen att få en boll mitt i nyllet. Så jag flög baklänges och landade på huvudet, och sen kom kroppen eller så och då slog jag i huvudet igen. Gjorde så jävla ont. Gick till skolsystern och hon tyckte att jag skulle till akuten. Men jag åkte till mormor ist. Vilade resten av dagen. Och sen idag så gick jag till skolan bara för att göra nationella. Får la se hur det går. Inte så smart av mig kanske. Men imorgon ska jag nog vara hemma och vila. Såhär fysiskt dåligt har jag nog aldrig mått. Har as ont i nacken, och sen vid halsen. Sträckte förmodligen mig där. Och huvudet, usch säger jag bara..

Men vi tjejer vann iaf över killarna :) Något positivt med det hela! Haha! På s-tiderna gjorde vi Sacher-tårta, som jag inte kunde äta sen pga allt detta. Men jag klarar mig! 

Simon & alla mina kompisar är så underbara, hihi <3

Men nu ska jag gå och vila igen, har typ sovit hela dagen :) Skönt det, hehe.

Ha det kanon allihopa :)

/ anna jonsson storck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback