depritionsdag.

..
deprimerad.
detta fick jag av emma och kajsa i födelsedagspresent :)
tack så mycket tjejor :) fick även en fin piercing av emma!

igår så kom emma och kajsa hit, för dem skulle fira mig. slängde ut mig från mitt rum och allt. när jag kom upp igen så var det serpentiner och ballonger över hela rummet, de hade hattar på sig och smällde grejer :P haha. söta dem är! vi åt marängssviss, sen åt vi kyckling och sen marängsviss igen, och då fick vi ont i magen :O hahha. barnkalas typ? haha, jag älskar er <3

sen idag har jag inte gjort ett skit, vaknade på fel sida kan man väl kanske säga. denna dagen har nog varit den värsta på länge. känner mig helt nere.. vet inte riktigt varför. men inget känns bra idag.. och jag som fyller år och allting imorgon.. har inte orkat göra något idag typ.. bara massa plugg som vanligt.. fick reda på att 45 st sökt till frisör och de tar bara in 16 :O man blev ju inte gladare direkt.. men ska se en film nu, sen ska jag sova. och imorgon blir jag 16 :D då kommer mormor & morfar hit, hehe. sen ska simon komma med <3 längtar!


"Många kloka ord sägs på skämt, ännu fler dumma ord sägs på allvar.  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback