psykologi a.

Nu är det lördag igen, och snart kommer min älskling hit :) Underbart!

Veckan har gått fort, måndag och tisdag var sega dagar. På tisdagen färgade jag om håret, igen. Så nu är jag typ rödhårig. I onsdags hängde jag, Sofia & Hilma med Ebba hem. Izabella mötte oss på stationen :D Vi pratade en massa, åt kinamat och såg på tv. Allmänt mys helt enkelt! I torsdags kom Anna hit, för hon var mig läggningsmodell igår :) Så kul att träffa henne igen!
  Josse och jag hade kul på svenskan, haha. Vi får se om vi klarat, men det gör vi nog :D Igår då så hade vi våra läggningsmodeller, det var as skoj och det gick toppen! Sen på kvällen var jag med Emma & Hanna <3
  Syon pratade med oss om induviduella valen, får inte välja till något typ. Måste läsa formgivning A & B och då blir det 300 p. Man måste läsa det för att kunna bli frisör och för att kunna ta gesällen. Så det är klart jag gör det. Men jag hade velat läsa Engelska B och Småföretagarna typ. Men vi får välja mellan Matte B och Psykologi A, så jag ska välja psykologi. Matte in my ass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback