sommaren 2007.

yes, nu tänkte jag då var lite känslomässig precis som alla andra och skriva om sommaren 2007.

Allt har gått så himla fort, det känns som om vi nyss slutade. Men ändå inte. Om man tänker tillbaka så känns det som evigheter sen, men på samma gång känns det som en blinkning.
  Skolavslutningen var väldigt jobbig tyckte jag, att behöva skiljas ifrån alla. Speciellt ifrån klassen. Jag kommer sakna er varje dag. Och mina tjejer, hur ska jag klara det utan er? Känns som om vi ska komma tillbaka till den gamla klassen. Men nej, så är det inte. Jag har nog inte insett det än.
  Sen var det 2 veckors jobb, eller ska vi kalla det jobb? Slavarbete tycker jag låter bättre. Men det var väl okej, lönen behövdes verkligen.
  Midsommar då, det var nog en av de roligaste festerna någonsin. Och jag tror att alla som var där håller med mig. Tack allihopa, ni är underbara. Och gud vad kul vi har!
  Sen hände en jobbig grej, jag miste den personen som stod mig närmast.. Du var min bästa vän i princip. Men nu är det som om vi inte känner varandra. Vilket jag tycker är synd. Men sådant händer.. Ur varje negativ sak kommer något positivt.
  Piercade har jag oxå gjort, och jag är hel-nöjd :D hehe. Tatuering nästa. Men frågan är bara vart (?) Har verkligen beslutsångest. Men det får bli till vintern.
  Fick ett utav mina bästa brev någonsin " Du är antagen till Frisör programmet i Nässjö " Snacka om att jag blev glad :D Och imorgon börjar det!
  En vecka på Öland med Anna blev det oxå :D Vi hade väldigt roligt måste jag säga. Inte för att vädret var det bästa, men ändå. Med dig är allt kul <3
  Ja, vad hände sen? Lite festande, eller rätt mycket faktiskt. Men det är precis så en sommar ska se ut. Enligt mig iallafall.
  Jag umgicks mycket med mina nära och kära <3 Ni vet vilka ni är! 
  Sen var det festivalen :D Sommarens höjdpunkt typ, och gud vad kul jag hade. Det var en mycket lyckad helg måste jag säga. 
  Och sen träffade jag ju dig, Viktor <3 Det har varit det bästa på hela sommaren lätt. När jag mådde som sämst så kom du, och nu är allt perfekt. Tack för att du är så jävla underbar <3
  Så om man tänker tillbaka, så visst har denna sommaren varit toppen. Trots vädret har sugit getballe. Men jag har haft kul! Lätt en av de bästa sommrarna hitills! Nu ser vi fram emot sommaren 2008 <3

Imorgon börjar skolan, och såhär nervös har jag nog aldrig varit. 
Känns overkligt på något sätt, det här har jag sett fram emot hela livet.
Och nu är tiden inne, jag ska bli frisör :D Fy fan vad jag är glad!

// Anna Jonsson Storck

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback