marknad.

Igår var det marknad i lilla Vrigstad.
Och för en gångs skull var det fint väder,
nästan för varmt.
Gud vad man klagar.
Hittade lite smågrejer,
men marknaden var mycket roligare när man var liten.
Nu går man bara dit för att det är tradition typ.

Känns som om jag skriver det här varje gång,
men jag har inte tid att skriva så mycket längre.
Eller tiden kanske finns, men inte orken.
Så nu för tiden blir det inga långa inlägg.
Det kanske kommer när skolan börjar.
Om typ 10 dagar.. Shiit jag börjar bli nervös.

Men jag har iaf haft en toppen helg.
Tack sötnos <3 Du är så himla bra!
Saknar dig varje sekund du inte är vid min sida.
' Jag sade inte att det skulle vara lätt, jag sade bara att det skulle vara värt det '
Och du, du är värd precis allt.

Idag ska jag iaf gymma.
Springa med kanske?
Om det klarnar upp.
Känner att jag måste.
Har nämligen fått ont i nacken igen.
Och då är det bästa att bygga upp musklerna igen.
Funkade för någon månad sen, så de ska nog funka igen?
Men har inte haft någon ork nu på lovet.
Orkar inte bry mig om något.
Men nu måste jag verkligen ta tag i min hälsa.



Ingen anar, ingen hör.
Hur ledsen jag är och  hur ont det gör.
Jag skrattar,  visar glädje, jag ler.
Men under ytan gråter jag när ingen annan ser.
Känner mig tom, önskar att jag kunde glömma.
Önskar att mig hjärta fylld av den dåtida kärleken från dig bara kunde tömmas.
Men vem har sagt att sorg, kärlek och livet är lätt? Ingen...
Men innerst inne vet jag att jag någon
dag kommer över dig på ett aller annat sätt.
Och det är precis vad jag har gjort. Jag har kommit över dig. Men jag har verkligen inte glömt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback