Hvfr07 <3

Igår började då skolan. Och jag var nervös som fan.
Egentligen vet jag inte varför, allt gick kanon bra.
Och klassen verkar vara underbar :D
Även att vissa är lite blyga, känns som om bara jag pratar.
Inte för att det är ovanligt, men ändå :P
Började 400 nya ettor, så många var vi inte ens på Hofgård.
Snacka om mycket folk.
Sen sov Vigge hos mig :D mys!

Idag gick det mycket bättre.
Alla pratade mycket mer,
man märker vilka man klickar med redan nu :D
Det är great! <3
Vi fick våra väskor idag, med alla grejer :D
Och vi blev typ överlyckliga!
Skämde ut mig idag, som vanligt..
Spillde ut mjölk över hela bordet i matsalen.
Härligt Anna (Y)

Allt känns så jävla bra nu, skolan verkar toppen.
Kommer nog bli de bästa 3 åren någonsin.
Hoppas jag iaf.
Allt känns perfekt nu, jag kan säga att jag är lycklig.
Skolan, Viktor, kompisarna.. Ja, allt :)
Känns nästan för bra för att vara sant.
Det är inte likt mig, kanske har min tur vänt.
Hoppas går ju iaf.

// Anna Jonsson Storck


' Du kom som en ängel,
du gjorde allt så mycket bättre.
Det tackar jag dig för. '




Kommentarer
Postat av: becca

vad skönt att du mår bra och är glad:)

2007-08-25 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback