nu vart det slut..

jao, sista dagen på påsklovet nu då. känns jävligt surt. har ju haft öroninflammation hela lovet så de kunde ju vart bättre :S har fortfarande ont, men jag knaprar i mig mina peniclin i väntan på att det ska bli bättre. har int gjort sådär över drivet mycket på lovet. bara haft allmänt skönt ändå. tänk att förra året var man på kanarieöarna :P saknar det.. idag har jag, tina & sandra typ cyklat 1,5 mil eller något. vi cyklade fel typ 2 ggr, haha. men det är ju så grymt skönt väder. inte klokt att det är sån här värme i mitten av april. får egentligen inte anstränga mig pga medicinen.. så nu mår jag inget vidare :S är yr och en massa. blääää.. ska bli lite kul med skolan imorgon ändå, typ träffa alla och så :P saknar ju min goa klass! och någon som jag verkligen saknar är simon.. men hoppas att vi kan vara snart! aja, ska se på oc nu! sen har jag lånat happy feet, göta kanal & göta kanal 2 utav sandra! ska se dem ikväll!


// Anna Jonsson Storck

" jag minns det som igår. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback