mini-lov (:

lediga fre-tis :D jävligt skönt! åkte hem tidigare i igår, eftersom jag va sådär lite halvsjuk. gjorde bara nationella i matte (det gick nog bättre än förväntat hoppas jag) sen var de möte med festkommiteén. kändes som om det bara var jag som pratade :$ haha. basse & oscar med då. sen så kom mammi och hämtade mig. vi lämnade in mina skor till sko-makaren, sen köpte vi kyckling och godis *mmmm* sen ringde helena och frågade om vi skulle med till vetlanda. och det skulle vi. så jag, emma, mamma, helene & wilma åkte till vetlanda. mycket trevlig må jag säga :) jag hittade ett par gula jeans, värsta fräna tkr jag. haha. sen hämtade vi kajsa. så jag tillbringade kvällen med mina små älsklingar <3 vi skulle gått runt sjön, men kom bara till slättsjön, gick upp till lekparken och pratade gamla minnen. sen träffade vi tina, basse & några. det var skoj! och idag har jag typ inte gjort ett skit. man kan väl säga att jag typ är sjuk. halsen krånglar och näsan med. jobbigt värre. åt på kina idag i sävsjö, gott var det! sen har jag bara slöat! imorgon är det den 29:e april. alltså 2 år sen simon och jag blev tillsammans och självklart ska han komma hit <3 L Ä N G T A R !! sen på måndag är det valborg. och vad blir det då? - FEST :D wiie! om man borde försöka sova så man blir pigg tills imorgon/måndag? godnatt på er!

// Anna Jonsson Storck

"Varje person har sin egna personliga botten, och när den är nådd så är det svårt att ta sig upp igen."

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback