gymnasiefest ^^,

igår var det fredag,.så jävla skönt när man vaknar på fredagen och vet att det är sista skoldagen för veckan. dagen var rätt slapp, som alla andra fredagar brukar vara. hela veckan har varit slapp. gick bara hela dagen i måndags. annars har jag åkt hem tidigare. håltimma, tandläkaren och massa. sen på kvällen så gick jag till emma <3 hihi. sen så kom erik. vi åkte in till sävsjö. drog till milano och käkade pizza * världens godaste pizza måste jag säga * haha, de kände igen mig sen i torsdags. sen trodde dem att jag var 18 & äldre än emma * haha, stolt * men personligen så tkr jag att emma ser äldre ut.. sen så åkte vi ner till kultan då. kul att träffa en del man inte sett på ett tag :) och den första jag ser typ är simon <3 hihi. saknat han. men jag drog in med kajsa lite. hade en trevlig kväll :) hehe. kom hem vid 2 typ. så jag har vart helt seg hela dagen. och arg. men det beror ju på en person som har så dåligt morgon humör, och som alltid klagar på mig. men vi red iaf. gick mindre bra för mig. katla skulle la testa mig. hon stegrade och dummade sig typ. men ah, det blev ju ngn sur för... sen har vi vart hos mormor & morfar <3 tänkte pluggat idag.. men har så grymt ont i nacken så vet inte vad jag ska ta vägen :S:S imorgon ska jag iaf försöka plugga.. måste de.

// Anna Jonsson Storck


"Ha mod att vara den du är och tappa inte modet för att du är den du är. "


image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback