fredag den 13:e

igår var det fredag den 13:e. kanske är lite töntig, men tror faktiskt att det är en otursdag.. fast igår vet jag inte om det var de? kajsa kom hit iaf då :) vi hyrde the grudge 2. och vågade knappt titta på den. så vi ringde hit några ;) haha. men den var inte såå läskig ändå. tycker inte om dom där kineserna, haha. somnade typ efter 3. gosh vad trött jag var, och idag med. men idag har iaf mamma och pappa kommit hem. har inte träffat dom än, men det får jag la göra imorgon på morgonen. har varit hos basse ikväll. typ grillfest eller vad man ska kalla det :P och jag var grillmästare ;) haha. gick faktiskt bra. men det var la helt okej! ska sova nu tror jag.. sista dagen på lovet imorgon, sjukt att det gått så fort.. :(

// Anna Jonsson Storck.


" jag har en klump i magen, den är fylld av tomhet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback