doris är galen.

idag har jag varit hundvakt. eller jag är det fortfarande. igen. tycker jag är jävligt snäll som är hemma och har henne. inte för att det är så tacksamt, men ändå. idag har vi iaf ätit ute hos mormor & morfar. seriöst så tror jag att jag har gått upp i vikt dessa dagar, haha. har ätit så mycket där ute. ska dit imorgon med, haha. sen på lördag kommer mamma och pappa hem, äntligen. saknar faktiskt dom. men idag kom emma hit :) gullig som hon va! vi har haft jätte kul tycker jag! eller hur baby? pratat och haft skoj :) gick upp med doris till statoil, fan vad fjantig hon va. fick typ bära henne halva vägen. men sen när vi var hemma fick hon damp. helt jävla crazy. emma & jag tänkte gå på upptäcksfärd, men vi ändrade oss rätt fort. sen spelade vi the sims på mitt ps2. men det sög. sen skulle hon hem. vi är för töntiga asså.. * glädjetårar * hahaha! TACK FÖR DENNA DAG EMMA <3 ska se på tv nu, sen ska jag och doran-doran sova - höhö.

// Anna Jonsson Storck


"Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa ditt liv stående på ett ben. "








simon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback