borrat.

skolan idag var slaaaapp. först hade vi biologi, med ojan klang. haha, jag tycker faktiskt att hon är snäll :P sen dubbel lektion i historia med barbo. hade läxa tills idag, men den ska vi ta tills imorgon istället bara för att vissa inte hade övat. hatar när det blir så. har man läxa så har man. de får skylla sig själva om de inte pluggar.. eftersom jag skulle till tandläkaren tog jag 11.40 bussen. skönt som fan att komma hem :) när jag väl kom till tandläkaren fick jag vänta i en halvtimme, sen tog det över en timme. dem borrade och höll på. är fortfarande bedövad, känns as skumt. men jag har fått as ont i mina framtänder igen pga tandställningen.. uscha. tycker inte om att gå till tandläkarn, känns som om jag är dä jämt. och nu håller jag på med etik arbetet. måste göra klart det. sen har jag matte, historia och religion som jag ska öva på. trevlig kväll, haha. men ska nog gymma sen med.


// Anna Jonsson Storck


 

" it´s easier to fake a smile, then tell the whole world how you really feel."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback