statoilmöte.

Nu har jag haft fullt upp igen. Tisdags, fredag och söndag jobbade jag. Onsdag och torsdag var vi på Statoilmöte i Lund. I lördags hade Emil och jag kvalitetstid i Jönköping.

Statoilmötet var först lite information om sommarkampjanen, lite faktan bland annat om The Pulse of Life som de menar att Statoil ska vara. En liten rolig grej är att de gjort en marknadsundersökning för att se vilket företag av alla olika sorters företag i Sverige som folk anser ha bäst service, trevligast personal osv. Gissa vilken plats Statoil ligger på av 95 st? Nummer 7! Så jävla bra! Medans Shell, OK Q8, Preem osv hamnade som bäst på plats 65 typ.
På kvällen blev det middag och fest, det var treligt! Buggade loss med en distriktschef, det är som att cykla, har man väl lärt sig en gång så sitter det. Men för lite mat i magen och lite för mycket (?) alkohol i magen istället gjorde att jag vaknade upp sen på natten av att sängen snurrade, haha. Men väldigt trevlig och givande dag/kväll.
Emil och jag hade 2 år i onsdags <3 Men eftersom jag var i Lund då så bestämde vi att vi skulle fira den i lördags istället. Så vi åkte till Jönköping. Gick i affärer, handlade på Ikea, åt på Dragon´s, storhandlade, gick på bio och avslutade kvällen med en Subway macka, mums. Längesedan vi hade en heldag tillsammans, det var välbehövligt. Min fina älskling <3
Och nu på söndag kommer min andra älskling hem, åh, kan knappt bärga mig! Lilla Hulda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback