one step forward making two steps back.

Läste nyss mitt senaste blogginlägg, lite komiskt med tanke på att jag skrev att jag började må bättre och hade mer energi. Tog några dagar så blev jag förkyld igen. Så nu har jag varit förkyld i 1,5 vecka typ. Är inte snorig, men kan inte andas genom näsan. Så har varit hos doktorn idag. Fick reda på att jag inte kan andas genom näsan pga att jag har svullna slemmhinnor i bihålorna, så har fått ett avsvallande nässpray. Och eftersom jag inte kunnat andats genom näsan så har jag fått vätska i öronen. Fattade inte riktigt hur, men tydligen blir det så.

Fick ett smärre sammanbrott innan, är verkligen trött på detta. Det värsta är att jag inte orkar göra något, sitter mest hemma och gör inget. Blir så himla uttråkad av att vara ensam, men jag orkar inte göra något. Och jag vill träna, hela tiden, hela dagarna. Ni som känner mig vet att gymmet var min bästa vän förut. Det är tungt att inte leva det livet man vill. Jag vill vara aktiv hela dagarna och hitta på saker, umgås, träna och bara njuta. Inte sitta hemma i soffan och inte göra ett skit.

Men gör något åt det då kanske ni tycker. Det är inte så himla lätt när man blir yr och orkeslös efter minsta lilla. Jag försöker verkligen. Sen är jag ganska trött på folk som inte tar en på allvar. Jag har försökt med allt från vila, starka mediciner, naturläkemedel osv. Jag begär inte att folk ska tycka synd om mig, vill bara ha förståelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback