Ölaaaaaand.

Igår åkte vi till Öland över dagen för att hjälpa mormor och morfar att sätta upp sitt förtält och fixa allt. Klockan ringde vid 05.00 och jag var söööömnig.. Vädret var kanon, soligt men blåste lite. Vilket har resulterat i en oerhört bränd Anna. Trots att jag smörjde in mig med spf 15. 15!! Får nog köpa sånt där som barn har, typ 40. Har kunnat sova inatt, trots smärtan. Underbara Öland, snart ses vi igen.

Min cykel har verkligen kommit till användning nu. I lördags kväll cyklade Emil och jag en runda på ca. 7 km. På söndagen cyklade jag till och från jobbet, vilket blir nästan 5 km. Sen på kvällen cyklade jag, Emil, Tina och Axel en djävulsrunda på 1,5 mil. Det var svettigt och rumpen var öm ;) Men i måndags var det dags att hoppa upp på cykeln igen och cykla 7 km, efter att ha tagit en promenad på över 5 km. Känns riktigt skönt att ha kommit igång igen, men idag ska jag ta det lugnt, eftersom huden stramar åt överallt och jag har även solfrossa.

en härlig solbränna jag fick för två år. bra anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback