magont.

Midsommar i fredags blev riktigt bra och trevligt tycker jag :) Tack till alla fina som kom <3 Det blir vad man gör det till, och vi gjorde det bra! Lördagen blev bara en himla slappdag med massa onyttigheter. Söndagen blev det middag hos mamma, städning, tvättning av bilarna osv. Sen bio på kvällen. Bad teacer, bra film tycker jag.

Var i Jönköping med Kajsa och Claire i måndags, hittade en hel del fint. Men nu får det inte handlas mer ;) Sen jobbade jag på kvällen med Nickepicke, alltid trevligt. Skulle jobbat igår också, men vaknade upp med världens magknip och illamående. Hade ont i magen ändå till 23.00 tiden igår kväll, men nu har det äntligen släppt. Vet inte alls vad det var. Antar att det var något jag ätit, men så himla lustigt. Kommer inte ihåg när jag senast hade så ont. Fick ligga i fosterställning hela tiden, och visste knappt vad jag skulle ta vägen. Tack till syster som jobbade åt mig. Ibland är hon faktiskt snäll ;)

fler bilder finns som vanligt på fejjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback