fullt ös.

Jag säger som vanligt, oj vad tiden går fort. Redan onsdag idag ju. Har jobbat hela veckan, ledig imorgon och sen jobbar jag hela helgen.
Hade en jättebra ledig helg nu iaf, i fredags var jag och mamma först inne i Sävsjö och köpte blommor som jag senare har planterat ute, och det blev jättefint! Köpte även ett par stövlar i.. Håll i er. Leopardmönstrat. Inte så otippat kanske. Sen på kvällen kom Elin hit så hon fick sin studentpresent också.
I lördags åkte vi spontant till Ullared, köpte mest nödvändigheter, och onödigheter, haha. Men alltid trevligt. På kvällen åkte jag in till Eve och hade tacokväll med henne, Jossan, Kajsa, Julia, Sara och Linnea.
På söndagen storstädade vi hela huset, puh, sen kom Kajsa hit och vi åt tacos, igen, hemma hos mamma och pappa.
Härlig helg tycker jag ;)

Fina Elin på hennes bal :) och jag var hennes frisör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback