it takes a fool to remaine sain.

Jag har som vanligt lite saker att konstatera.
1. Jag har varit ledig idag & det har varit toppen. Ätit på Sandsjöbaden med mormor, morfar och Tina. Mums!
2. Jag älskar att träna. Trotsade allt och har tillbringat 1,5 timme på gymmet.
3. Jag är vimsig, trodde jag bara jobbade lördag & söndag denna helgen. Men inte, fredag också. Jippi, kommer ha en dryg helg. Men lönen kommer sitta finfint!
4. Jag färgade håret igår & det blev lite mittemellan. Nöjd!
5. Hade en jättebra kväll igår :* iih.
6. Jag blir så jävla arg när massa efterblivna människor som man inte ens känner ska bli vän med en på facebook. Är jag så intressant, eller vill ni bara snoka? Dryga jävlar. Blir så arg.
7. Sist men inte minst, vill bara säga att ingen är perfekt! Så klaga fan inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback