försöker-vara-duktig-och-intalar-mig-att-jag-ska-fortsätta-med-det

Ett sånt ryck fick jag nyss, ni vet ett sånt där då man får för sig att man ska städa, tvätta och göra fint. Rummet behövde en ordentligt omgång, sängarna såg ut som om tusen småbarn hoppat runt i dom, soffan var full av klädesplagg så man inte ens såg skinnet, min byrå var 'pudrig' och skitig från allt smink, och jag hade husdjur överallt, ja ni fattar.
Husdjuren fick bosätta sig i dammsugaren, kläderna fick bli tvättade, sängarna bäddadr, och byrån blev både rensad och tvättad. Behövligt? Gud ja! Nu ska jag bara rensa klart min garderob, och jag ska vara hård emot mig själv! Confession of a shopoholic..

 

Förövrigt då? Vaknade inte upp ensam, slutade vid elva idag, åkte bil, kom hem tidigt, middag hos mormor mmhm, fått tillbaka min mobil, löning. Härlig dag. Sweet. Och en månad exakt till jag fyller år :D wöwöwö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback